Πελατοκεντρική Φιλοσοφία – Προϋπόθεση της επιτυχίας μας στο φαρμακείο του αύριο.

Γ. Πακερτζόγλου (Σύμβουλος Ανάπτυξης – Pharmacy 2020)

 Σάββατο 20 Οκτωβρίου / 12:30-13:45

 Εισαγωγικό κείμενο

Η εποχή όπου οι πελάτες ερχόντουσαν στο φαρμακείο σας, λόγω έλλειψης εναλλακτικών, έχει σίγουρα περάσει προ πολλού. Ζούμε στην εποχή όπου οι σύγχρονοι καταναλωτές έχουν απεριόριστες δυνατότητες και επιλογές.
Γιατί να διαλέξουν το δικό σας φαρμακείο, λοιπόν?
Η απάντηση είναι απλή. Για εσάς. Ο μόνος τρόπος να μετατρέψετε τους περαστικούς καταναλωτές, σε πιστούς πελάτες, είναι να τους επικοινωνήσετε τη μοναδικότητα σας και μέσα από αυτήν να δημιουργήσετε μια ασυναγώνιστη εμπειρία για εκείνους.

 Δομή Παρουσίασης

 Εισαγωγή – Βασικές έννοιες

• Επεξήγηση βασικών εννοιών (πελατοκεντρική προσέγγιση, πιστός πελάτης κ.λπ.).
• Ανάπτυξη ερωτήματος ‘Γιατί να επιλέξουν το δικός σας φαρμακείο?’

 Παρουσίαση παρούσας κατάστασης του φαρμακείου μέσα στην γενική αγορά του retail, όπως:

• Υπερβολικός ανταγωνισμός
• Τεχνολογικά μέσα
• Εκσυγχρονισμός κλάδου retail
• Στασιμότητα στο φαρμακείο

 Παλαιολιθική προσέγγιση Vs Πελατοκεντρική προσέγγιση

• Τι ίσχυε μέχρι τώρα στο φαρμακείο ως αντίληψη για σωστή εξυπηρέτηση των πελατών σε αντίθεση με τι ισχύει στα εκσυγχρονισμένα καταστήματα retail που συγκεντρώνουν πιστή πελατεία.
• Case study: Νέος που ξεκινάει τη πρώτη του επιχείρηση Vs νέος που συνεχίζει μία έτοιμη επιχείρηση- φαρμακείο των γονέων του.
• Δηλώσεις φαρμακοποιών για τη πελατοκεντρική προσέγγιση και την συμβολή της στην επιτυχία ενός φαρμακείου.

 Πελατοκεντρική προσέγγιση – Η συνταγή της επιτυχίας. Ανάλυση παραγόντων που συνθέτουν μία πελατοκεντρική επιχείρηση, όπως:

1. Γνωρίστε τους πελάτες σας.
2. Προσωποποιήστε την επικοινωνία σας – Το 80% της επιτυχίας της επιχείρησης σας βασίζεται σε εσάς (Personal Branding) και το 20% στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες σας.
3. Στοχεύετε στο κοινό σας και την επιβράβευση τους.

 Δυνατότητες εκσυγχρονισμένου φαρμακείου. Παρουσίαση χαρακτηριστικών του φαρμακείου του αύριο, όπως:

• Κέντρο υγείας & ευεξίας
• Conceptual store
• Πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας
• Υπηρεσίες ομορφιάς, ευεξίας, πρόληψης

 Προσωπικό μήνυμα

Καταγράψτε τον ιδανικό σας πελάτη. Τα χαρακτηριστικά του, τις συνήθειες του, τον τρόπο που σκέφτεται. Μόνο όταν εσείς γνωρίζετε τον ιδανικό πελάτη της επιχείρησης σας, μπορείτε να τον κάνετε να μάθει εσάς.

 Interactive άσκηση ‘Κάνε τον πελάτη πιστό’ με δράση συνέδρων.

Περισσότερες πληροφορίες:
https://www.facebook.com/Pharmacy2020Greece/
http://www.pharmacy2020.gr/

 20-21 Οκτωβρίου  Πολεμικό Μουσείο, Αθήνα

https://www.linkedin.com/company/gpsfofficial/